background

Contact



Dinitrol Anti-Roest Centrum

Groenendal 5
5405 AS Uden
T 0413 - 25 44 81
Mail: info@topcleancarwash.nl

Openingstijden:

- Maandag t/m vrijdag 08.30 tot 17.00 uur.
- Zaterdag alleen op afspraak!

GESLOTEN:
- Vrijdag 24 november.
- Zaterdag 25 november.





 




Bel 0413 - 25 44 81
Wilt u een offerte opvragen?
Ga verder

Werkwijze

Controle

De auto wordt bij binnenkomst eerst op de brug gezet voor een algemene inspectie. Tijdens deze algemene inspectie wordt beoordeeld of de auto in een juiste staat verkeerd zodat een Dinitrol ML-behandeling kan worden uitgevoerd. Tevens is er de mogelijkheid om met een endoscoop in de holle ruimte van de auto te kijken.

Reinigen 1

Tijdens het reinigen wordt de auto op een brug op de spuitplaats gezet. Hier wordt de auto met een sterk reinigende zeep aan de onderzijde ingezeept. Deze zeep lost alle overtollige vetten en vervuilingen aan de onderzijde op.

Reinigen 2

Nadat de zeep ongeveer een half uur is ingetrokken, wordt de auto met hoge druk en warm water aan de onderzijde schoongespoten.

Drogen

Als de auto van de spuitplaats afkomt, wordt deze boven een kachel in de werkplaats gereden. Alle deuren van de auto worden opengezet zodat het vocht goed verwijderd kan worden. De auto zal ongeveer 24 uur tot 36 uur boven de kachel blijven staan.

Demonteren

Als de auto in het Dinitrol ML.-verblijf staat, worden voor de behandeling de wielen (en eventueel andere delen die los moeten worden gemaakt) gedemonteerd.

Afdekken 1

Vervolgens worden de remschijven afgedekt.

Afdekken 2

De motorruimte wordt afgedekt.

Afdekken 3

Waar nodig worden onderdelen van de auto afgeplakt.

Afdekken 4

De auto wordt aan de buitenzijde ook afgedekt zodat deze zo min mogelijk onder de spuitnevel komt te zitten.

Reinigen 3

Na het afdekken wordt de auto nogmaals grondig geïnspecteerd. Bovendien worden eventueel loszittende delen van een oude coating laag (die met de hogedrukspuit niet zijn losgekomen) verwijderd.

Roestvorming

Zo ziet roest aan de onderzijde van de auto eruit.

Verwijderen originele doppen

Doppen die door de fabrikant zijn geplaatst worden verwijderd en nadien weer teruggeplaatst.

Zie voorbeeld: Werkwijze in kaart.

Boren

Daar waar nodig worden gaten geboord in de auto. Deze gaten worden vermeld op een tekening die in het bezit is van een Dinitrol ML. Station.

Zie voorbeeld: Werkwijze in kaart.

Behandeling bovenkant

Eerst wordt de auto aan de bovenzijde behandeld met Dinitrol 1000. Dit product wordt in de deuren, het motorcompartiment en de kofferruimte gespoten.

Behandeling onderzijde 1

Dan wordt de auto aan de onderzijde behandeld met Dinitrol ML. Dit product wordt in alle holle ruimten aan de onderzijde van de auto geneveld. Bovendien worden plaatsen waar roestvorming zich voordoet gestopt. Afhankelijk van de roest laten we het product ongeveer een dag intrekken.

Behandeling onderzijde 2

Nadat de Dinitrol ML lang genoeg is ingewerkt, wordt de auto aan de onderzijde afgecoat met Dinitrol Metallic. Dit product zorgt ervoor dat de onderzijde van de auto beschermd is tegen vuil, pekel en steenslag.

Eindresultaat 1

Na de volledige Dinitrol ML-behandeling wordt een sticker van het Dintrol ML-station te Uden op de ruit geplakt.

Eindresultaat 2

Een perfecte Dinitrol ML-behandeling, waardoor uw auto weer lange tijd meegaat.